امروز
چهارشنبه
بهمن 1398
9
قمری:04 جمادى الثانية 1441

میلادی:29 ژانویه 2020
 
تاریخ : دوشنبه 16 دي 1398     |     کد : 2355

تاکید شهردار منطقه 10 تبریز بر تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مسئولانه

شهردار منطقه 10 تبریز بر ضرورت تکریم ارباب رجوع و خدمات رسانی شایسته به مردم تاکید کرد.


به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه 10 تبریز، رسول وظیفه شناس ضمن پر اهمیت دانستن برخورد صمیمانه با مراجعین، بر تکریم ارباب رجوع در منطقه و پاسخگوئی شفاف تاکید نمود.
وی ارزش نهادن به کرامت انسانی شهروندان، عمل به وظایف محوله و تسریع در امور مراجعه کنندگان را از اولویت های اصلی کارکنان برشمرد و گفت: لازم است کارکنان اداری شهرداری منطقه با سعه صدر و بردباری نسبت به استماع مشکلات و مسائل مطروحه شهروندان اقدام نموده و در سریعترین زمان ممکن و با رعایت ضوابط و مقررات شهرداری نسبت به حل آنها اقدام نمایند.
وظیفه شناس اذعان کرد: از آنجائیکه حجم عظیمی از مراجعین مردمی را در شهرداری شاهد هستیم ، لذا در جهت کسب رضایتمندی عمومی و تعالی سازمانی و ارائه خدمات مناسب به همشهریان گرامی نهایت سعی و تلاش را نموده و تکریم ارباب رجوع جزء اصلی ترین وظایف سازمانی می دانیم.   
 وی پاسخگویی و شفاف سازی را از اصول مهم برشمرد و افزود: شاخصه اصلی در پاسخگویی به همشهریان صداقت و خوشرویی است.
وظیفه شناس در ادامه سخنان خود خاطر نشان ساخت: شهرداری منطقه 10 آماده دریافت تمامی نقطه نظرات ، پیشنهادات و انتقادات شهروندان عزیز در راستای ارائه خدمات بهینه به شهر و شهروندان عزیز بوده و منتظر و چشم به راه  مشارکت و همکاری هر چه بیشتر همشهریان عزیز می باشد.


علیرضا اکبری